“Aiseā ua toe faaaogāina ai oloa palasitika”——Fesoasoani!Ua toeitiiti uma le vaomatua!

Ua tatou iloa uma le taua tele o vaomatua i le paneta atoa;a uma, latou te faia le 30% o le fanua.

O meaola faanatura e faavae i le vaomatua e lagolagoina filemu le eleele, e pei o le suavai fafagaina, puipuia o le matagi ma le oneone, tetee atu i le tafia o le eleele, faamamaina o le ea, faatonutonuina le ea, faaleleia le tau, ma le saunia o nofoaga mo laau ma manu e ola ai, ma o se papupuni taua i le faatumauina o le eleele. saogalemu o le siosiomaga o le lalolagi.

Ae o loo tatou feagai ma se tulaga ua matua faaleagaina ai a tatou vaomatua, o laau ua tatuu fua, o fafie ua matua tele lava, ma afai e faaauau pea le tulaga o le faaleagaina o loo i ai nei, o le a le toe i ai i totonu o le vaomatua o loo i ai nei. se seneturi.

O le tele o vaomatua ma faiga faʻatoʻaga ua faʻaumatia ma le le alofa e tagata i se taimi puupuu, ma tuʻu ai le tulafono o le tau e le paleni ma le tele o kasa kasa e le mafai ona faʻaumatia e pei ona i ai.E lua mafua'aga autu e a'afia ai le le paleni ole ea:

Muamua, pe a tipi i lalo laau, o le a le mafai ona latou faatumauina a latou galuega muamua o le faʻaitiitia o le carbon dioxide.

Lona lua, o la'au lava latou e toe fa'afo'i le kasa e mafua ai le vevela o le lalolagi, ma o le fa'aitiitia o le tele o vaega o lo'o ufiufi o lona uiga o le fa'aitiitia o lenei meafaigaluega taua.

Ioe, e faaopoopo atu i la latou matafaioi i le faatonutonuina o le tau, o vaomatua e maua ai nofoaga mo le silia ma le 80% o laʻau ma fauna o le fanua.Pe a faʻaumatia vaomatua, e faʻaumatia foʻi nofoaga o laʻau ma fauna, e matua faʻaitiitia ai meaola eseese, ma nisi o suʻesuʻega o loʻo fautua mai ai o le va o le 4,000 ma le 6,000 ituaiga o vaomatua o le a faʻaumatia i tausaga taʻitasi.

E aafia tuusaʻo ai foʻi le silia i le 2 piliona tagata o loo faalagolago i vaomatua mo lo latou ola, ona o le faaleagaina o nofoaga na nonofo ai o latou tuaa mo le tele o augatupulaga.

O le mea lea, o le puipuiga o vaomatua e taua tele, ma e tatau ona tatou suia lenei tulaga i le taimi, mo i tatou lava ma mo le lumanaʻi.

E le gata o fafie, ae o palasitika foi o loʻo 'ai ese i lenei faʻalavelave faʻalavelave vaomatua, ma e manaʻomia le faʻamalosia o le faʻaogaina o palasitika toe faʻaaogaina e aloese ai mai le toe tupu o lenei tulaga matautia.

未标题-1


Taimi meli: Aukuso-26-2022